W pierwszej kolejności należy uzmysłowić sobie jak ważną funkcję w życiu każdego człowieka pełni internet. W ciągu ostatnich lat internet stał się najważniejszym miejscem dystrybucji usług, gównie dzięki ich łatwej dostępności i dużemu wyborowi. Również promocja w tych czasach w większości mieści się w ramach internetu. Najważniejsze światowe firmy inwestują duże pieniądze w kampanie reklamowe w social media lub w kampanie reklamowe w Google AdWords.

Wyszukiwarka Google ma aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W skali miesiąca dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby też nadmienić, że aż 70% Polaków codziennie używa internetu. Więc jak zaistnieć w Google?

Więcej niż 200 czynników wpływa istotnie na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Jest to między innymi jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://drive.google.com/drive/folders/1bCzwovlkD5H6KJCeKVk8DmsqFi97Cm2f . Według statystyk aż 90% ludzi korzystających z internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyników i aż 51% użytkowników wchodzi jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.

Co składa się na działania SEO?

SEO są to wszelkie ruchy, mające na celu uzyskanie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Ciągle zmieniające się algorytmy Google powinny być wciąż monitorowane tak, aby dobierać najbardziej korzystną strategię dla każdej strony klienta. Po pierwsze trzeba zadbać o trzy podstawowe elementy: -optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, aby usunąć wszelkie błędy, zwiększyć jej prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków. -link building, czyli wszelkie działania mające na celu promowanie witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie. -optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o unikalne, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.

Dlaczego pozycjonowanie jest tak ważne?

Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to zagwarantowanie sobie lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!

Tagi: Biznes 2022

Brak komentarzy

Zostaw komentarz